Reklamacja i zwroty

Droga Klientko,
jest nam niezmiernie miło, że dokonałaś zakupów w Aine.

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Aine – Patrycja Sztorc produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży lub reklamacji towaru:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: AINE – PATRYCJA SZTORC, 33-150 WOLA RZĘDZIŃSKA 194 B
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/reklamacji załączonym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z dowodem zakupu.

    Prosimy, nie wysyłaj paczek za pobraniem. Zastrzegamy sobie prawo do nie odbierania takich przesyłek. Wyślij paczkę z potwierdzeniem nadania. Jest ono niezbędne w przypadku zaginięcia przesyłki i jest jedynym dokumentem do ewentualnej reklamacji.

    Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

    Każdy zwracany produkt powinien być czysty, nienaruszony, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji,
    towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep Aine zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

    Sklep Aine ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
    Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny.

    JAK WYSŁAĆ DO NAS PACZKĘ?

    1.
    Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/wymiany.

    2.
    Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełniony formularz zwrotu. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio zapakowane, tak, aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia.

    3.
    Zaadresuj paczkę na nasz adres:
    Aine – Patrycja Sztorc
    33-150 Wola Rzędzińska 194 B

    Prosimy o rozważne zakupy, ponieważ towar na wyprzedaży nie podlega wymianie.

    Aine Team